piatok 27. januára 2012

Strúhaný tvarohový koláčik

Taká klasika na nedeľné popoludnie. Akurát keď som ho dopiekla sa u nás zastavili kamoši tak som stihla odfotiť len posledné kúsky. A to musel byť naozaj dobrý, keď aj tie si uchmatol môj manžel, ktorý sladké nejedáva ( na moju smolu )  Takže receptík :


Cesto :
    400 g hladkej múky
    150 g práškového cukru
    250 g Hery/ Palmarínu
    1 žĺtok
     3 PL kakaa
    prášok do pečiva
    soľ

Plnka:
    500 -750 g tvarohu
    150 g práškového cukru
    cukor vanilkový
    2 žĺtky
    3 bielky

1. Vypracujeme cesto, ktoré necháme chvíľu odpočinúť v chladničke.
2. Vymiešame si tvaroh so žĺtkami a cukrami, potom opatrne vmiešame sneh z 3 bielkov.
3.  Cesto si rozdelíme na 2 polovice, prvú nastrúhame na vymastený plech. Vylejeme nan plnku a na ňu nastrúhame zvyšné cesto. Dáme asi na 35 minút piecť.

PS: ja som ho robila do zapekacej misy, na veľký plech by som asi upravila dávku...





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára